今日一早起身就~~
約左牙紅同牙淇佢地係M記等~~~
我地食完早餐之後就搭8P去駱克道~~~
我地去到一個人都冇~
等左一陣佢地先到齊!!
我地換完衫之後出左去聽大雞講波~好似牙sir~
聽完再上去聽牙SIR講~之後再做熱身~~
打o個陣~牙淇佢踢波~~無奈.........= =
林sir冇幾耐都黎左~~
完場輸左10分比張祝珊~~算la~~
之後~同牙謙,牙豪,牙彤~2個牙珊食野~
食完~搭〝車立〞牙彤~係到跳左一下~
咁就.......困左係入面lu~~10mins~有人救la~
我地搭車番中心~我去左牙彤home~帶牙B去中心~
我見到danny~~再一齊去永利租碟~
我地租左"猛鬼勿語"睇到嚇到我死地囉~
我嚇到同danny十拍緊扣~~~><~~仲比人誤會tim~~~
之後~去samanfa~home~玩化妝~~
咁又一日la~~
|