今日...朝早打機....
麗麗add我話....
<你唔洗去學校咩?>
我唸:今日要去咩?
麗話今日(合唱團)要表演...佢細佬都去左啦...
on no><"上次已冇去採排...今次/....『想g多D見p.1』
我唸....算...同miss話我唔見左張通告la....ㄒnㄒ""
下午..
(又係琳)打羽毛球....失水準牙><""
返到屋:
1.沖涼~2.打機
kaka*_+!!