終於明白該放手
本是不同世界的人 可必強求?
hilda_1012
暱稱: HIO
國家: 澳門
地區: 大堂區
最新文章
掛科...被當....咩概念...
2013-07-12
最后一科
2013-07-07
現實
文章分類
全部 (48)
每月文章
日誌統計
文章總數: 48
留言總數: 89
今日人氣: 3
累積人氣: 958
2009 年 5 月 2 日  星期六   晴天


分類: 未分類

今日蕉早去左拍美術

拍得都唔錯

但係到左晏就就超級黑

借部單車比人

比佢地跌左係个地下到三次(我見唔到,人講ge)

但係咁都冇咩野

當佢地係唔小心

我都係出左去鬧下佢地

点知我見到踏緊單車戈个人唔係我話借比佢戈个lo

我借比佢戈个仲要想講大話 話係佢自己(姐係我借比佢戈个)踏lo

整跌我單車戈个就話係風吹嫁wo

真係當我白痴嫁?

附近仲有几部細過我戈部ge都冇(比風吹跌)啦

咁都唔算咩

跌几下都唔係問題(當吸左个教訓唔好隨便借比人lo)

‘最重要ge係’

佢地跌戈几下跌到我部單車壞左lo

我出到去有个野好明顯咁破左

佢都要係度踏lo

好冇奈lo我

我整左d好易整返ge野之后踏左一圈左右

又有一个野破左

我又整唔返

之係決定去附近ge單車鋪到整lo

都唔知佢地点跌嫁

成两个野要換 

攪到我破財

今个月都唔知点算lo



好友名單
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言