|
第一堂MIND WORK(BIO):冇咩野做,聽佢講書---BRAIN!!INTERESTING!!
第二堂中文:=.=,俾MISS玩死,之前又話做中國古蹟,人人都知道~,
今日就話做三峽附近GE古蹟=口=,心諗:玩野呀!!
人人都要PRINT野,但係今日一早LIBRARY唔俾........
大家落左去一間MISS話FREE GE COMPUTER RM.....
去到....
成班人坐左係間RM度..
MISS真風趣 -.-"
搞到聽日先做個PRESENTATION!
第三堂GENETICS(CHEM):唔係好明,問左呀SIR明左好多,TEST FULL MARK KAKA!!
第四堂MATHS A:果時好眼訓,咩都唔識做!
LAST LESSON CRASH PHYSICS:呀SIR俾利是,一人一份600字GE MOTION ASSIGNMENT!!
番到黎溫書溫到食飯就溫完LU~
9點幾同你傾左一陣
呀MAN就打俾你問HW=.=
果時係呷醋GA
不過有老婆哄,冇事LU!!
唔呷啦唔呷醋啦!!
P.S. 唔要冇左你喔!!!
只愛你一個!!
愈黎愈靚啦你~^^
日誌飛翔︰2007-02-12 08:34 PM
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |