唔錯唔錯...
今日考試唔錯...
只係怕我估計錯誤
好在我oral呢part走左個勁友姐
如果唔係真係口啞啞
不過我最怕中文作文la
因為我次次作到離哂題
大鍋...真係離左題=.=
個題目明明叫【求學不是求分數】
點知我最尾個到寫左【願各位中5會考生xxxx(*)】(*註:唔記得左=.=)
呢一個野可足令成分卷唔合格...
唉...
可能我同緣嫁la...
不過我都會想做電腦遊戲雜誌編輯既...
因為我心入面個d火係唔係熄嫁(筆者:假既!!!)
打到咁多la