2011 年 10 月 13 日 星期四  |
| 今天男孩要赴女孩最後的約 |
分類: 未分類 |
註定有D野係要學識忘記:)
大男人應該要拎得起放得低哈哈哈
事情其實比想像中差
根本係比我所想變得快變得多
或者係當一個人個心滿佈傷痕
所以每一個人都要不停轉換自己既心
而且要不停製造後備既心
以防有一日又再受傷害。
但係偏偏最辛苦係個顆永遠係後備既心
佢想上場嗎? 既想又怕。
想捍衛但怕死亡
想嘗試但怕失敗
想挽救但怕絕望
想保持但怕平淡
想釐清但怕現實
於是當一個膽小鬼,膽小地自愛,自愛得膽小
躲在一角以為自己不起眼
然後不停刻畫自己的心。
是咁的,
我沒有後備了,但我的心,銅皮鐵骨:)
又回到最初的起點,
記憶中妳清澀的臉,
我們終於來到了這一天。
|
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 19 | »
|
|