| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| 老婆豬仔包..我竟然忘記了..就讓我再送一次造首歌給妳! |
答應 你我的往事越往後 越美麗
亦答應 來自內心的話跟你
能見底
承諾你 志願給你自由發揮
絕對不會用謊話
好像不敢o厄上帝
終此生使你快樂憑智慧
你肯一笑扮傻都抵
得到的已是一切
不需的都可放低
*當天下樹林倒地
身處最壞境地
但我都不會離開你
只會著緊你
不顧自己去就你
當感受白頭滋味
走過漫長天地
但我都依然拖你
給你來襟被
恩愛才越來越美*
答應 對你寬厚維持風度 沒燥暴
亦答應 無論大小事情講過
能做到
承諾你 與你好友亦能友好
未怕黑髮亦不保
不懼天荒享受地老
懂得寬恕叫以後無控訴
永不爭拗自然相好
不擔心雨大風高
歸家永遠沒迷路
|
| 刊登時間︰2008-09-24 03:05 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
可以, 永遠都是我的公主, 永遠都好似第一日咁去愛妳,鍾意抱住妳,鍾意鍚妳 ,鍾意拖妳 ,鍾意哄妳 ,鍾意引妳笑, 因為世界上只有一個我可以做到。
|
|
|
我 於 2012-10-14 10:47 PM 發表:
可唔可以呀 可唔可以再送多次比我呀 可唔可返返黎我身邊 我已經控制唔到我GE眼淚 我真係好掛住你呀 再愛我多一次呀 再對我唱多次呀 唱到老呀 好唔好呀 我真係好需要你 我真係好愛你 你信喇 *當天下樹林倒地 身處最壞境地 但我都不會離開你 只會著緊你 不顧自己去就你 當感受白頭滋味 走過漫長天地 但我都依然拖你 給你來襟被 恩愛才越來越美* 係拍拖第一日 係迪士尼GE城堡放煙花GE夜晚 你唔係同我唱呢首歌架咩 唱多次呀 我真係好愛你 我忘記唔到呢一切 我放低唔到 唔好走 唔好.... 可唔可以重新開始過 重新 好似第一日咁去愛我... 鍾意抱住我 鍾意鍚我 鍾意拖我 鍾意哄我 鍾意引我笑 太多開心GE回憶 可以延續下去嗎??
|
|