| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 10 月 26 日 星期四  |
| 成功?!會嗎?? |
今朝都冇咩野發生,,
我英文test得37/50...豪仲高過我..呆左=3="""""好明顯讚緊你啦!
跟住lunch去左食車仔面..好耐冇食,,,幾好味.!!~
跟住...又要當值啦///我今日巳經冇去1個小息=3=""太討厭巡樓啦!!!!!!!!
然後基教堂..誚\講講下講肛交==""講講下講同性戀...合法既話真係幾恐怖==""
再講講下仲講埋人獸戀 ...真係呆哂咁-3-"""" 想像下會點=="""..想嘔!~
.then..放學又要補maths...超討厭maths..超討厭b精!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!UT快到了..要加把勁!!!迫自己溫書!!!!ADD OIL大家!
I believe in that I”ll be success!
|
| 刊登時間︰2006-10-26 10:11 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|