今朝幾鬼早起身呀!,,6點就彈左起身啦...~超眼瞓~~""
約左傑叔同sunny返學校打波.....babmintor真係幾好玩..^^"
打到9點倒..校工要洗地..傑叔落左去上童子軍!
跟住就落左去打籃球啦..~!打呀打呀..打左陣就閃人..因為要去學琴呀!
遲到==""遲左兩個字tim!..哈哈^0^"
話口未完...又落堂lu..~ 跟住同呀媽去左安定倒食野啦..
然後返去溫書啦------------------------------>>溫左3個鐘好鬼眼瞓
呀媽同呀妹出左去旺角..得返我一個係倒lo^^"" free and free!!
原來都幾鬼悶--"""
。。"""7點lu!...落左留下買飯上泥食....,..................................................
頂頂--""比蚊針左幾野..終於比我拍死左... !!!
岩岩先沖完涼..好想瞓覺呀..今日很累..溫咩都唔入腦=3="""聽日再溫 !!
|