| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 12 月 19 日 星期二  |
| 呵呵 |
我地3e win左歌唱比賽啦^^""" 總算冇白費我地哂左咁多時間同努力!!!
臨比賽果陣真係好驚架.唔好講小==""" miss話我地rap一定要做動作同投入d..咁先有機會win...
一開好緊張...跟住就..忘我了=0="""......個咪時大時細....有個音個咪冇啦啦大超大聲..搞到我地果個字好突出==
宣佈果陣緊張到震呀><"""".....好彩win左炸..3e好野!!!^^"""""..跟住就party啦..好開心呀今日!!
unforgettable!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!....我攞左個筆袋...好令..其實我係同公公交換^^"""
|
| 刊登時間︰2006-12-19 10:47 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
琦 於 2006-12-28 05:47 PM 發表:
|
|
|
琪 於 2006-12-22 09:05 PM 發表:
|
|
|
琦 於 2006-12-22 06:54 PM 發表:
|
|
|
琦 於 2006-12-22 06:53 PM 發表:
|
|