學琴既時間改左時間,8點幾就要起身啦.. .勁唔想起身!.
學完之後返屋企..呀媽呀妹仲未起身....鬼咩.,琴晚佢地咁晚先返.。
睇左陣電視就去左安定食LUNCH.....~可樂被呀妹分左一半..唔夠飲==
呀媽MET到佢個FD..一路食一路係倒傾-0-...一悶之下同呀妹返去先..!!~
呀媽要同grandmother出去睇doctor..呀妹過左呀婆倒..得我一個係home..
做功課...睇電視...聽歌.....悶死啦就泥>0<""""msn又冇咩人on...==
一日最衰都係個地震啦..so我剪報都寫佢..@@"
快d返學啦..就悶死啦--""最好唔洗考試tim..!~(發夢+_+)
,,我地組個maths都仲未做..呀『軒哥』又唔知點解入左我地果組喎--哈哈哈(傻笑中..)
唉呀....真係恨錯難返啦...最衰唔剪呀><""~~~~~~~~快d長~~~~~~~~~~~~~~~!!!
....今日突然間醒起..琴日未做哂mea..又唔記得左...==..""...哈....哈.....哈-0-~
|