今日番去 要早會 又唔知焗到死
好悶吓... 又有陳校長講野haha
問蟹送高達俾佢好冇- -又話唔好
跟住英文冇野
數miss的左幾條友去梳頭
is,中史冇特別
呃錢堂好好好想瞓 見到四好似瞓左...唉 坐咁前真係唔抵
lunch 側田終於爆發左 同偉打交
次次都斷正 打唔夠1分鐘停左 但都俾林水華知- -""
次次都係佢 2A風水唔好吧
最後兩堂落HALL睇舞台劇 幾好睇...
校長都上左去玩 其間我同偉,西不停講淫野- -
西好似仲好咩呀邊個..........
冇囉
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
改歌 猜情尋
仲有送首歌俾大家 "最雞損友"
http://hin2.aodflash.net/song/112.MP3
我講最後一次了 我是認真的
@@@@@@@@@@@@@@@@
|