今日家姐出哂街 得番我一個喺屋企
我開左部電腦 就俾林振問我佢有咩犯著英
我話唔知 就叫我睇英日記 係人都知佢張相激嬲英英啦
搞英英個蟹蟹!?想死嚒?
跟住就同阿蟹傾左一陣計(其實都唔一陣)
一開始話就訓 但係傾左都有兩個鐘= =""
肯定等英英ON啦 仲扮野-.-"
期間一路睇GUNDAM SEED一路傾
但係好分心 90%去左傾計
後來 英英OFF左 阿蟹都OFF埋 冇野玩就睇埋GUNDAM幾集
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
請不要逼我面對
現實太殘酷了 我接受不來
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
|