* 寫日記 * * 我要改野 * * 登入囉 *
暱稱: 牙牽*

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...
* 朋友仔 *


2005 年 7 月 6 日  星期三

今日好開心喔!!
10點半起身,,刷牙洗面掃地洗碗"
跟住沖涼換3預備出街嚕.,點知波波就話要12點先約
仲有半個鐘就睇下電視過左喇~

12點就同佢去搭970去MK'
首先去食野先,,食唔慣果D魚肉翅添..
不過D椰汁真係幾好味!跟住就去行街街.,
行潮特'見到好多SONY貓=]跟住去影貼紙相.,今次好成功
好得意啊=]好HAPI牙又同你多兩張相嚕!影完本來去朗豪坊::
不過其實冇乜野行咁..果間食炸野既又冇開.好失望!!
跟住去左旺中.,果3層野行完又行`買左3件TEE
牙邦同我講過我適合著咩3!以後都照住呢個方向嚕!
跟住佢邦我揀3,,所有都係佢邦我揀咖_/\/\
唔知佢係咪真係唔介意陪我入去買3咖呢!?
跟住唔小心倒瀉左枝雀檸落個袋到...><
去睇厄.,點知唔岩帶仲要整爛左添!!見到隻厄有D見紅
先知自己流梗血,,救命!好乸好痛牙.,
好彩果D人比左塊膠布我.,牙邦就邦我消毒"仲要佢邦我賠錢添..
真係黑仔!!跟住行到好攰牙...腳又痺.,手都痺.,
同佢周圍買野食.,搞到兩個都冇乜錢剩喇,.
食完野又搭970返華富邨,,係車度係咁講d女仔係咩地方"_
之後牙邦上左我屋企睇我試3
佢話好睇.,梗係喇佢揀咖嘛!真係有D衝動比佢著啊哈哈
佢坐完1陣之後就走嚕::

今日好開心牙哈哈!!!多謝你牙`

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | ... | 255 | »

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930