15/6
今日係最後一日上堂,,個個都好興奮=]
因為今日冇左中文堂"只有10分鐘見到豬婆!!!
數學堂::冇講書兼且自修,,牙sir派左D神奇石比我地**
GEO堂都係自修,,同牙詩係度溫MUS同埋唱歌__
小息去完TOILET就落去HALL考LISTENING,,前面都OK既]]
不過後面就唔清楚囉==考完返上課室::繼續溫書
跟住果堂就考喇..份卷都係一般般喇...
西史堂比豬婆借左10幾分鐘,,跟住史SIR黎到都冇講書,,
好快就落堂喇!!最後英文堂,,7個人PRESENT派埋簿就打鐘喇ZZZZZ
中於上哂成年既堂喇!!!!!
放學同波波買飯返屋企食,,不過我成日都好頭痛==
所以食食下飯都唔食喇,,波波陪我訓教""
點知兩個都訓著哂,,訓到唔知幾點佢就走左嚕﹒
|