*..﹒開心=]'!!
9/5** 中於生日喇!!!
祝我生日快樂*啪啪啪!!
今日雖然要返學,,但係都幾開心" 因為中於唔駛好似過去兩年咁..生日=冇生日.. 好多謝牙yu同牙石既生日禮物啊=] 不過本來放左學可以同佢地去食lunch:: 但係又因為d事而又發脾氣...結果放學淋左好耐雨咁等車 去香港仔食lunch,,食完好似去左波波屋企玩"" 返到自己屋企,,以為今晚有得去食拉麵.. 點知佢地又鬧交><搞到我冇得慶祝生日 成日就咁白白咁過左**
« | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | ... | 255 | »