今日男孩們既大日子*班際
今朝6點半起身,,打埋比牙豬就落街>>之後同波波食左少少野_
就搭車去球場lu""去到:8點鐘就要開波[3B:4B],,GD JOB!!嬴左=]
佢地抖左兩個鐘又要開始LA...[3B:6S]雖然輸左..但係起碼多1個經驗!!
一隊波冇左邊個都唔得,,輸左都未必係一個人既錯嘛""
所以,,踢完個個都好唔開心又好激動!!
收拾心情!!之後去左香港仔食南記,,同埋去冒險樂園玩::
牙YU中左隻大SONY貓牙,,哈哈-開心到佢]]跟住上左牙豬屋企,,睇佢地打麻雀*
HEA到6點半波波就送我返屋企嚕#係華富扭左兩隻[超人特攻隊]比細佬))
返到屋企..個個去哂東邨..........
[[唉..佢係咪真係咁重要呢..?
|