* 寫日記 * * 我要改野 * * 登入囉 *
暱稱: 牙牽*

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...
* 朋友仔 *


*..﹒開心=]'!!

2005 年 4 月 9 日  星期六

今日男孩們既大日子*班際
今朝6點半起身,,打埋比牙豬就落街>>之後同波波食左少少野_
就搭車去球場lu""去到:8點鐘就要開波[3B:4B],,GD JOB!!嬴左=]
佢地抖左兩個鐘又要開始LA...[3B:6S]雖然輸左..但係起碼多1個經驗!!
一隊波冇左邊個都唔得,,輸左都未必係一個人既錯嘛""
所以,,踢完個個都好唔開心又好激動!!
收拾心情!!之後去左香港仔食南記,,同埋去冒險樂園玩::
牙YU中左隻大SONY貓牙,,哈哈-開心到佢]]跟住上左牙豬屋企,,睇佢地打麻雀*
HEA到6點半波波就送我返屋企嚕#係華富扭左兩隻[超人特攻隊]比細佬))
返到屋企..個個去哂東邨..........

 

[[唉..佢係咪真係咁重要呢..?

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | ... | 255 | »

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930