今日如常7點4去到7-11等波波,,等左20分鐘刀仲未黎..
所以自己走先,,搭車1直諗梗佢系邊"突然間無啦啦有人向我揮手,,
原來系姜智仁...笑1笑之後又繼續諗下波波啦*
今日又大檢..見到miss鄧即刻除左條手帶~
諗住返到課室佢會系度喇,,點知未返//變左望夫石`
上完英文堂返到班房就見到佢la/\/\中於返左黎!!!
中史堂同佢1齊坐,,由於佢遲左返搞到我食唔到藥!!
所以我罰佢小息陪我食野xd
SO1落堂就即刻去左小食部,,食完野岩岩好夠鐘上堂"
PHY平平安安咁過左,,lunch因為牙yu肚痛-而且落雨..
所以留係學校食*
跟住果d西史/mat屎/中文都係度講書..放學"
同波波,,傻霖同埋牙萬落球場]]睇下佢地踢波,,又食下杯麵咁"
5點幾::牙詩同牙豬都落到黎....坐到6點就返屋企嚕*
返到屋企都冇乜比人鬧,,跟住訓教訓到9點…
dl左牙DEEP隻碟牙!!!!好好聽*
|