好耐冇打過日記啦"
今日到我陪波波返學,,,因為我都好耐冇陪過佢"
真係開心,,今日唔係遲左好多>>而且仲買到冇豆既缽仔糕添"
返到學校就去左食早餐*之後就返課室啦:::
哎,,又係兩堂英文>哈哈"排隊入課室果時_見到D人比人鬧LO]]
心涼死牙*跟住就悶左好耐勒'
中史堂:>訓覺"PHY*又比人叫出去..好彩岩左))叻女!
LUNCH同波波食__ _食完見到D8婆!!跟住哂,,搞到比人誤會....
HIST堂同牙YU調左位""又同佢傳紙仔#[[唉,,唔好再唔開心啦!!實在唔值得!!]]
數學堂::牙豬無啦啦俾陳SIR鬧﹏搞到佢喊〞無幾耐豬婆又黎鬧..痴線!!!
搞左半堂時間...放學同師父講左兩句就同波波走啦"本來諗住叫佢黎我屋企,,
可惜原來屋企有人""佢地係屋企油油囉..=.=
咁我同波波就係我屋企後樓梯傾計la
傾到6點左右就返屋企嚕""""
返到屋企執房//執到鼻敏感發作....
|