★Don't wori , Be hapi★
hin630
暱稱:                
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-03-16
2010-12-19
2010-11-04
2010-11-03
2010-10-30
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 149
今日人氣: 0
累積人氣: 1109
2010 年 9 月 2 日  星期四   晴天


9月2日 分類: 未分類

又開學啦!勁無聊lor

日日要甘早起身,仲要對住D老師...

班主任居然揀我做IT perfect(無奈)

我係個IT白痴,+上我拉個screen落黎都唔知夠唔夠高...最驚係因為甘樣而被ms tong鬧(佢教我地IS)

講甘耐都未同你地講邊個教咩科tim

中文:tang bo yin(佢D音全走)

英文:chan chi dick(佢變臉快到無人有)

maths:class teacher(leung pui chun)

LS:unknown

CH:林麗儀(問題呀婆,一堂問十幾二十個問題,問南北朝點解叫南北朝,超O嘴)-O-

IS:tong唔知咩

geog:安全兔=ms Li     李慧敏

LE:ms mak 勁gag

CPU:mr chow(全校得一個chow sir,佢自己講)

食飯啦,88




訪客留言 (返回 hin630 的日誌)


Tik_jai 於 2010-09-03 06:12 PM 發表:
真係勁...你英文老師係我班主任 就黎死...中史老師勁搞笑
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Babii_KiwI 於 2010-09-02 11:48 PM 發表:
c0m:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mm110269aa 於 2010-09-02 11:03 PM 發表:
退學吧啦-_-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ToNG_lai 於 2010-09-02 10:07 PM 發表:
comment;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ling9763 於 2010-09-02 09:22 PM 發表:
♥`cOmmEnT:D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hailley1997 於 2010-09-02 09:06 PM 發表:
comment(:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



phoebesinsze 於 2010-09-02 08:53 PM 發表:
林麗儀真係好 o LOR,成堂係咁講咩因果關係,完全5明,都係MS WONG好好多
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

I agree
Posted at 2010-09-10 11:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



adalaw422 於 2010-09-02 08:43 PM 發表:
春秋點解叫春秋lor,
我聽到o晒嘴-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

講得好!咩南北朝點解叫南北朝...低B到嘔lor
Posted at 2010-09-10 11:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chantal_0122 於 2010-09-02 08:38 PM 發表:
comment;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jellyu 於 2010-09-02 08:22 PM 發表:
c0mm3nt`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]