上星期日我去左個fd居企打機,絕對唔系飛果種.我地玩wii果個瑪莉奧賽車,之後我地去左流冰,he十分之渣
個個都仆左落地下,只系得我母仆,because我一直到識.無野好港啦,但比條笑片大家see
我晚出去玩,定玩到超夜!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
金日真系好好笑,金日果個xx明同我地考口試,五個人考,有二個港得短到咩敢,
果二個就系章好文同塵換之,但系個xx明無話拒,之後拒話我港得少,我港城45秒呀,果d港唔足10秒d唔話,話我!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
e幾日好悶呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
叫班fd出去玩,個個話唔得,話有野做!!!!!
我真系x你老母
祝大家性誕快樂!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!