今日一起身見到表弟=-="
之後唔比佢打機
捉左佢落樓下玩車
都唔錯~係平衡要train多d
食完野到我出車
去9龍城,,邊玩邊等
點知等極都唔見人
比人放左飛機.........
之後check下架車
好彩發現得早
唔係大家可以去e院搵我嫁啦
即刻出lo jim到
未開門=-="
同欣吹水~=]
同人玩車~=]
再同欣吹水=]
好彩搞得返~=]
係個hub未上緊姐
之後set返d野~perfect
4點就走~5個字返到*o*
未試過咁快!!!!!!!
返黎果時撞到李"扑"深
===================
架車真係好sharp~*v*
d年輕人行過都係咁望~*3*
(我今日帶左帽,冇樣睇)
估唔到我"老婆"咁索~@0@
我要改到""前白,,中銀,,後紫""
[[[bar(白),,前rim(白),,架(銀),,餅(紅),,crank(黑),,踏(白),,seat通(紫),,後rim(紫),,tire(黑)]]]
===================
next target~$800
$400~KHE tireX2
$200~Tree sprocket 30T
$200~mobile phone bill
|