有人話大學就係社會既縮影
我地可以係大學到睇會到人既真善美同埋人世間既醜惡
亦曾經有一個對朋友好真誠既人向我哭訴大學同學既城府同心計
我唯一所能做既只係一面安慰佢一面叫佢帶眼識人
而我終於都係大學入面遇上呢一type既"假人"了
不過比起上面這一位仁兄
我所受既傷害只係輕於毫毛而已
因為我本身係一個好難先可以交到心既人
要識左我好耐,我先會當佢係真真正正既朋友
所以就算我同某d人岩岩識落表面上好fd
但實際上我仲未完全可以交個心俾佢..
而今次我總算了解到
大學入面真係無奇不有
只可以學我甘,遲少少先交個心出黎
以免將自己既心傷了一次又一次
到最後咩都冇,只係識得痛..
分類: 學業 |