嚇死我啦今鋪
今次hea左少少溫practical exam
跟住入到去抽左一個我比較少練既項目
打insulin!!
其實講真吾係好難
不過就嚇到我死死下
全程手震無停過
心跳不斷加速
跟住考完之後
成身發熱
今次終於答到個兩條問題啦
不過就吾記得左做四樣野:
俾call bell
好似冇上到床欄
同埋冇幫patient 著番衫
冇解釋隻蘗既effects 同side effects俾patient知=^=
唉,實在太失敗啦!!
不過唯一唯一希望就係合格啦=3=