話說參加左OCAMP之後就覺得自己鐘意玩群體GAME
同埋透過好多野發現左自己係一個咩性格既人....自認一個心理年齡好成熟既人,但係D行為會好低B
同事師姐話我傻
同事女仔話我天真
同事男仔話我好似小朋友,好可愛
好朋友話我有D白痴同低能
新識朋友叫我小學雞同低B
知心好友話我有少少小朋友,但識落左知道我份人好成熟同識諗但有D入世未深
sis話我待人處事有D低B,(仲要highlight我成個人係低B- -") 但係方向好清晰,諗野成熟
而我既睇法係:
別人笑我太瘋顛,我笑他人看不穿
明白人生懊惱處,自知人生快樂處
人生在世怎可愁眉苦臉而對呢
每天笑臉迎對同愁臉面對係會差好遠嫁
今天的你不妨換一個方式改變一下你既人生
分類: 人生趣事(very good) |