|
|
2010 年 10 月 5 日 星期二 
2010-10-05 |
|
|
日日都要番學>00<
上IH堂同朱豬傾計-v-
尼個位真係好^^
之後果幾堂勁眼訓,,
theN , 放luNCh.
我同朱豬日日都比佢地玩死t^t
真係想打死牙旦囉! =3=
之後放學去左果個IS增潤班@.@
勁難=0="" 成份都係英文~
個個聽到傻左...
早知去數學算喇>0<
番到屋企同朱豬挽野^^
哈哈..原黎真係有傻仔上當~
笑死我*v*
______________________________
唔搵嚕~牙某成日都咁講..我知我唔可以再去嫁喇!
莪要c0MmenT!!^33^ |
|
|

« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 85 | »
|