|
|
2009 年 10 月 10 日 星期六 
痛死.._T^T  |
|
|
今日番左籃球..
好曬啊.可憐.
比個波打中左2次.
好痛,,右比嘉怡刮傷左隻手.________.
之前右比死蕉偉整到我跌底左.
隻腳瘀左,,擦甩左d皮.
憎死你!!!!!!!!!!!!
我一定會報仇嫁=3=
你小心d.
跑左唔知幾十次.死左@.@
之後走左去銀座,同嘉怡去食野.
打比朱朱.叫埋佢一齊去搵綠田園條路^0^
等左佢好耐.
行左去天恆果邊.
行左好耐.問下人地.就搵到啦!
YeaH.!~
之後傾$$.好貴.
要$55.冇辦法啦!
巳經平左啦>3<
右要行番屋企..
攰死囉!
_________________________________
唔打..比c()mMEnt~我再打過~
莪要c0MmenT!!^33^ |
|
|

« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 85 | »
|