|
|
2009 年 3 月 24 日 星期二 
笑^.^  |
|
|
今日..
落大雨呀..好多人都成身濕哂呀.!!
__________________________
上堂好悶呀.
好眼訓=.='
上啊上,,終於都放lunch啦!! 開心^.^
右係同呀琛佢地一齊食.
0係到講呀莊xx d衰野.._
原來勞潔琳都唔中意佢嫁,,佢真係底死囉 哈
之後上左去課室.
嘉怡佢`地就玩羅白..勁好笑.
不過..佢之後嬲喎-.-
係咁啤人呀.好恐怖呀,,,
______________________
r&ss個陣,,要采排聽日去老人院d野喎.
好無聊,
不過同嘉怡一齊玩楊靖然
勁好笑囉.
人地叫[紫色眼鏡0個個]
右唔係叫佢喎.佢係到同我地say hi喎__
搞到我地爆笑^000^
之後放學去左飯堂傾計..
5點幾走左啦.!!
莪要c0MmenT!!^33^ |
|
|

« | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... | 85 | »
|