今日我丫爸叫我自己去銀行開户口~
因為有張支票寫左我名...又唔改得~
張野成四萬幾蚊架~XD
一定要開個户口入左佢A_A
我自己入到銀行~
一個有善嘅伯伯(其實係猥鎖XD)~行過黎問我做D咩~
佢帶左我去一個櫃枱度~
有一個...RAP手...係入邊~
其實係佢講野快到我聽唔到XD
我比哂D野佢...簽左三個名
搞掂~T^T感動中
今日朝早同肥野..浩煙..雷鴻去游水~
之後返教會"綀結他"
跟住同浩煙..景楠..堅銘冇野做
係間BAND房道...緊係夾BAND啦~
我地....玩左好多好多野~
全部都係搞GAG嘅~XD
我地笑到傻丫~
....HaPi....