今日真係好囧
英文補課(吾合格就吾合格咧
要同某嘟嘟坐 -_-'
上左咁耐 比佢煩足咁耐
大佬..我想聽書啊 你吾聽咪算loR
重想點啊 .. 你興奮大嫁 ?
就這不爽到閃為止~~~~
---------------------------------
晏就Bowie黎左做物理(玩?)
一路做(玩) 一路傾心事xP
我知道自己根本冇可能會同你有咁既一日
我冇強求啊 !我好乖XD
做(玩)完之後就出左千色行街街=w='
去左4樓爆s!t (?)
好多玩具(眼睛閃閃閃!
真係好想買晒佢xd. 不過最中意都係轟轟戰隊個把野
真係正到暈xd
之後行完搵媽媽 ~
搵完媽媽番屋企xd
------------------------
製成品xd:

--
我不想亂想.. 但我不行
第一次哭了出來 .
你真的好狠心!
|