9點半起身,去聖堂,好悶呀!!!
去完聖堂,番到屋企食烏冬,好好味
食完烏冬,攞報紙,又遠又熱,好難形容 攞報紙都禁辛苦,想死
番到屋企好彩有冷氣嘆!!!
之後成日睇電視
六點幾出門口學跆拳
今日同佢打fee fight,佢打到我好痛
9點幾番屋企食飯