今日9點幾起身,都係睇電視
11點幾有人黎整水龍頭,整到1點幾,好慘,成嗰廁所好污joe
跟住同埋mum去扒王之王食嘢,啲扒ok la!!!
番到屋企睇生活台,最鐘意睇嘅係煮嘢食,睇完都好想eat
六點幾同mum落街去街市買餸
八點幾食飯
聽日派成績表,唔知點呢???
一起身就睇生活台,真係好好睇,唔知點形容
11點幾去尖沙咀找mum,去咗美心食嘢,食完嘢去咗海港城,
行行吓,去咗SANRIO買好多嘢,仲入埋會,啲嘢好靚
4點幾番屋企,又熱又遠,跟住落街攞報紙,好慘呀!!!
番到屋企繼續睇電視
一朝早去聖堂,好悶
之後食嘢,好好味
睇電視睇咗大半日, 生活台好好睇
六點幾出門口去學跆拳 同佢無嘢講
八點幾塔234x番屋企好熱
一朝睇電視同做公文,快要做死我La!!!
12點幾食嘢,啲烏冬好好食
2點幾同埋隔理屋嗰姐姐swimming,好多人
游到4點半就番屋企
六點同埋佢哋食扒,嗰三文魚yummy!!!
八點幾番屋企睇<香港先生>啲香港先OK la!!!
一番到學校,無嘢做
早會之後上課室點名,跟住去畫油畫,梁俊朗勁好笑,所以就好好玩
小息同Kitty食嘢
之後就聽埋啲無聊嘢
完咗同Maggie,Kitty去M記食嘢
之後就塔98c番屋企
二點去學公文,好白痴
三點幾學完就去婆婆屋企坐一 陣
六點幾出去食日本嘢,啲沙律同埋啲海鮮鍋好好食
八點幾番屋企睇電視
今日生日very開心