|
2011 . 05 . 14 星期六  |
回頭想起一切都還 像昨天
昨日大家一齊哈哈大笑
都唔知為咩而笑, 可能我d笑聲真係太樣衰
跟住番屋企食完野出發去機場
搭西鐵期間 原來楊老師一直坐係我斜對面
我過左好多個站先發現佢係度-v-
然後到左博覽館 見度好多外國人:0
又見度幾多既家庭 同男仔前來見見bieber:P
心裡有萬分興奮~_~
然後打頭陣既係一隊唔知邊度黎既女子組合
high左陣就...a_a 跟住又同dj倒數 好鬼high!
跟住bieber出場了 不過我個位置都見唔度佢- -
淨係睇電視haha 但有得親耳聽佢唱歌 同親眼望度個好遙遠既bieber
都開心度飛起!!!!!B-)
跟住我一直係度high啊high啊high啊~~ 企足成場又唱足成場又跳足成場!
真係希望你會鍾意hk呢個站 同埋快d好番:D
All I want to do is find a way back into love

|
Update in - 2011-05-14 02:37 PM 
Thank You for Your Reading & Comments! :-) |
« | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | ... | 212 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|