|
2011 . 01 . 04 星期二  |
今天凍度哈哈笑 再加上又一落雨天 ohyeah:S
今日第1.2堂就中文堂 作個舊照片文出來
R左好耐頭都諗唔度作乜出黎 後來作度離題了
第3.4堂PE打羽毛球 因為考試關係 打足成2堂
打度手軟軟 可惜我仍喜愛羽毛球:$ 但分數竟然係C+囉:@
第5堂數學 成班同阿Sir係度爭論緊1條題目~_~
第6堂Phy 本想繼續做我剪報 可惜佢望住哂
Lunch去左ok食 好溫暖 <個公仔好代表我既心情:D
第7堂英文默書 可惡既Unseen!
第8堂週會講援交 落去凍多過聽佢講野:S
最後多謝康琳幫我諗剪報感想 我唔想字數不足或者亂作
回家後 面對呢份長閱讀報告 無哂感想...
|
Update in - 2011-01-04 09:33 PM 
Thank You for Your Reading & Comments! :-) |
« | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | ... | 212 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|