|
2010 . 12 . 14 星期二  |

呵呵呵:0 五百六十二小姐生日快樂!
妙慈李明天生日快樂!!!
今日8點起身B-) 跟住又沖涼:P
沖完係度睇海賊:) 之後又睇書:D 然後出門口走佬!
去度我成為第2個人到達(Y) 之後唱k:P
Bieber又係得1首:( 又係One Time:(
唔係厭棄佢:( 我係想唱下其他佢d歌, 俾隻Baby都好!
跟住由10點9唱度去4點, 第1次唱度沙哂:S
唱完就走佬:S 又去影貼紙相:P
之後係屯市遊蕩.. 遊度去麥記hea:S
小丸子好好味啊B-) 點算! 小丸子係個好神聖既食物haha
之後同WangFun搭車走佬lu:P
 
咁樣又1日喇~_~ 明天我繼續Hea!

|
Update in - 2010-12-14 08:20 PM 
Thank You for Your Reading & Comments! :-) |
« | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | ... | 212 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|