|
2010 . 11 . 09 星期二  |
今日成日好無聊:( 番屋企hea既:S
上左咁多堂正正常常上得1堂!!
朝早:p 或許我會感應度jb幾時出現係報紙:p
我1問何曉宜借黎就有佢既出現haha!!
數學 阿sir出去帶隊, 白帶左數學書x____x
econ 抄筆記:S 唯1 1堂有得上:S
2堂中文 用黎數學小測:P 除左最尾果題其他都識hehe:p
phy 睇片-__- 之後訓教x0x 發左個美夢!
oral 睇美食風球-v- 0kay好笑:S
lunch 富泰食m記:0 番黎搭小巴搭過龍xd 唔記得禁鍾:S
之後搭番輕鐵x_x 咁就哂左4蚊:( 之後劉佩唔舒服x_x
2堂chem 無聊啊:S 都唔知做過咩黎!!
其中1堂白白上去hea住等阿sir-_- 唉- -
之後放學又hea下hea下, 又係吹下水~_~
明天到大尾督1遊:S 希望明天唔會繼續hea:S
|
Update in - 2010-11-09 09:43 PM 
Thank You for Your Reading & Comments! :-) |
« | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | ... | 212 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|