|
2010 . 10 . 17 星期日  |
尋日重陽節, 無快樂度hehe
係屋企有咁hea得幾hea:p 好耐未試過:D
今日打開個衣櫃, d衫依舊白色加白色,
得果幾件係其他顏色-_- 唉.. 無哂色彩:(
真係次次出街都係1件t-shirt 1件牛仔褲:(:(:(
今日出去金水食, 又眼闊肚窄:p 食剩好多野:S
之後買左dove喇終於:D 天使光環都買埋添haha,
搵日要用下, 睇下係咪真係有光環(H)
然後去左買新書包, 日本買果個格仔書包好驚佢爛:(
好驚咩咩下個書包跌哂d書:(:( 我唔想失去咁令既書包:(
跟住去左大眾望書, 唔記得想買果d書叫咩名-v-
睇黎可能要係學校買喇:S 但又唔想係學校拎咁多書啵:(
之後去海天堂食龜:D 從我愛上食龜苓膏後, 第1次食得咁辛苦:S
可能飽得制:( 下次抖順d先食:p
跟住消化得太快, 要番屋企對住個廁所xd
宜家要努力溫個口技!!!! 遙聞深巷中犬吠....:S
|
Update in - 2010-10-17 06:04 PM 
Thank You for Your Reading & Comments! :-) |
« | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | ... | 212 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|