ÖÖÖÖÖÖÖÖ
 
2013 . 09 . 13  星期五 

I’m gonna live my life
No matter what, we party tonight

耶,又係咁了
次次打qooza一係心情差 一係突發性 一係就忙碌中,今次咁岩就係忙碌中

IES啊救命,其實通識本來就夠乞人憎,何解整多劑令我更憎呢?
不過聽住歌咁做,的確算係可以令我心情好啲
認真,真係好正,次次隨機播放一聽度JBbb/舊歌,就覺得好開心好回味
其實我認為隨機播放同重覆播放好顯示出一個人係點
過去我鍾意係咁聽死首歌,宜家我就係不斷隨機mode,雖然見度新歌都仲會係咁重覆
但係我認為呢點可以睇得出我是是但但+(有點)執著
算啦,全部廢話來

認真,其實我讀書壓力幾大下
但係大得黎又幾hea下先攞命,日日做埋其他野,甚至打篇qooza都好大罪惡感
中文理解能力差,英文已經由最拿手變度最垃圾,數學就永世輸係應用題
通識無時事+常識,生物就永遠記唔哂,物理永遠無頭腦計(因為題題應用題)
點算?半年時間可唔可讀好哂4科以上?不過基本上對通識置之不理了
唉,好想喊出黎

其實我好想打機睇戲追劇煲動漫睇達哥聽JBbb睇小說刷微博等等等等等等,唉好難捱
如果我係個天才就好了…

Update in - 2013-09-13 09:19 PM
 
Thank You for Your Reading & Comments! :-)


Hiuman. Wakaka:P
########################################
Jbbbbbbb. Yeah;$
##########################################
LuffyBB. HahaB-)
#################################################
A______________A.
######################
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930