ÖÖÖÖÖÖÖÖ
 
2012 . 11 . 27  星期二 

耶耶耶,昨日好開心(Y)

尋日一出門搭k52 因為部八達通機壞左唔洗俾錢hehe 免費巴士(y)

三條友加個小妹妹一齊唱k,想當年我咁既年紀時,只係識唱廣東歌,除左童話同月亮代表我的心
昨日眼望呢位小妹妹居然識唱咁多首華語歌,其實我真係暗地裡感到佩服
後悔當年點解無叫阿哥介紹啲華語歌來俾我show下quality

不過呢次難忘了,第一次走度去旺角同朋友唱k haha,好新奇=.=
呢,跟住呢,好開心會有好多英文歌,例如Jb啦Jb啦同Jb啦hahaha beauty and a beat!!
好睬的是呢,無喉嚨痛無聲沙,耶
跟住臨走前學識左玩大話骰啦哇哈哈,好開心= =
最尾結論係好抵玩啦哈哈哈哈,不過真係好搞笑,識左成四年先第二次一齊唱k

跟住慧賢走左,兩條友加個小妹妹一齊放題
好搞笑地,有人係咁嗌重覆野啦,有人帶唔夠錢啦,有人公筷當自家筷啦
第一次同朋友食放題就係咁樣咁搞笑喇hahaha
跟住之後俾個小妹妹死都話要送我番屋企,真係開心度好感動hehe

其實我發現我仲有好多第一次 點算? 我真係太遲起步haha
不過呢,一有第一次發生時呢,真係覺得成個人好開心hehe 救命,我唔宅了

今日呢,真係凍度呢

跟住呢今日等車等度搭七先有車,凍死我
我寧願尋日俾番車費佢,俾我早啲有車搭… 真係好憎啲車一次過黎咯!
其實真係好失策,趕住出門口搞度唔記得帶褸,結果呢…
跟住今日呢,又借左家怡成日褸,好內疚… 聽日一定要送番個暖野俾佢飲
而且我一定會好好留意住天文台,我會錫自己多啲!!
我feel度我就黎病,加埋前幾日凍度死啦今日凍度死啦再加埋尋日係咁唱,遲下一定感冒

Update in - 2012-11-27 07:51 PM
 
Thank You for Your Reading & Comments! :-)


Hiuman. Wakaka:P
########################################
Jbbbbbbb. Yeah;$
##########################################
LuffyBB. HahaB-)
#################################################
A______________A.
######################
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930