|
2012 . 07 . 24 星期二  |
You're a twinkle in my eye.
直到宜家,我話要做果啲野無一樣做度haha. 乜料:s?
呢個暑假,淨係追哂哈利波特… 遲下我要有動力追蝙蝠俠:P
21號下晝去左打機,夜晚出去同親戚食飯
本身食完諗住又來我家打牌,哈哈呢次我識拒絕了!
結果大人全部北上按摩,dum低表弟同我打機,表姐係度煲劇B-)
見表弟就快去英國讀書 有點不捨 可能呢次最後一次同佢打機了 不過同佢打機真係有啲炆ha
最後由9點同佢打度2點,打度我雙眼就黎唔洗要t0t
22號打機ha. 夜晚同老豆落樓下大快活食,n世無去過哈哈哈哈。
之後臨訓前同人whatsapp,我就黎笑死,狗名都可以估
23號打機x2 ha. 啲雨又多又大粒,乜野黎嫁……
跟住臨訓前受人影響,話會大風度打爛窗,我先醒起原來唔係行雷打爛窗…
結果搞度我訓教果時又亂諗野,我個頭仲要向窗,萬一真係打爛左咁點算???
24號我無諗過要訓度咁晏… 不過一起身唔係十號九號八號我真的安心了
我認我第一次驚打風了哈哈哈哈哈哈
|
Update in - 2012-07-24 05:12 PM 
Thank You for Your Reading & Comments! :-) |
« | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | ... | 212 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|