|
2011 . 10 . 12 星期三  |
我喜歡你的眼 看著我的眼
我喜歡你的手 牽著我的手
成日覺得個心銀住銀住. 或許有時係我諗太多了~
係友情同愛情方面都覺得有種感覺怪怪的.
前2日好乖. 有為過自己個班出一分力. 留低整壁報(y)
今日都好乖haha. 我有努力聽書 (其實日日都有:D).
英文分數我幾滿意. 中文就好想佢快d改卷.!
然後今日數學堂真係爭論左好耐條數. 最後先發現咁簡單.
放學去左陪f.1環遊學校 其實d答案大多數抄人yeah(y).
之後又俾我上度台拎獎有野飲啵:P 但陽光呢個品牌真係好難飲haha
我覺得係時候要加把勁了. 講真. 我phy真係唔知佢up乜:@.
|
Update in - 2011-10-12 07:37 PM 
Thank You for Your Reading & Comments! :-) |
« | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | ... | 212 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|