返到去,.換pe3囉...咁簡單..勁驚今日係冇pe堂嫁...**
換錯33驚...哈哈''**好彩係有嫁..wka*9*
換完上locker...一個人上..好耐都未一個上過locker啦..
成日都係等人一齊上locker...**唔唔...**好少書...*
day a呀ma..**kaka....沒有早會呀,,,又係度成績d野..
睇書...**maths...教新野....琪琪佢地真係...-____________-''
想專心d上堂呀....**andthen pe....籃球,,ok啦..
開頭個陣.講分組...得返譚wing之一個...**呀sir話''
譚wing之你入方曉雯個組...''ok,...吓咗出黎,,,**
好彩呀sir聽唔到姐...**真係好xxxxxxxxxxxxxx呀,,
我地個組都4個啦,,做咩係都要choose我地個組姐..
唉.....算啦...唔入都入咗..冇得改...唔使講sorry啦琳琳你地**
呀sir叫既..冇得say no...**是但..但係考試點呀..!!
走籃...幾好玩呀..!!**哈哈..同賴賴佢地打比賽啦..
勁勁勁勁勁勁勁勁好玩呀...**haha..好熱呀...**
d天氣...''小息..係課室hae吓咁,,,**視藝x2呀...**
上309b剪野...**冇點整過''我既利用價值係打字...**
同埋俾人拍姐..緊住就冇,,,同成成係度聽歌..**
183club...haha...金魚搵嫁..**kaka,,,都ok既...**
lunch...遲放...ok...lunch,.落去locker放返d野..
點知壞咗..同淑雯係度搞..睇吓整唔整得返..但係唔得囉..
佢去搵miss shek..又俾人鬧**搞錯...**咁
之後咪要拎埋哂d野上去,..煩;''**都唔知而家點..**
拎哂d野上去..勁熨囉...**!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
中文..小測25分鐘左右...緊住講返默書...
我個細俾佢圈住..但又唔係扣分..之後問佢...佢話我寫得樣衰
但知我啱''haha...**佢話佢仲未老花喎''akak..*-*
eng x2...**miss俾野我地啦,,緊住要搵雜誌個d野...貼落去張野度;;
哈哈..勁多紙碎...haha,,好好玩..但好冇心情,...
好似冇用咁..有冇我係度都冇咩所謂咁...真係好冇用...
有時唔存在仲好...**唉,,,好似冇人肯理我咁....''**
打到呢度勁想喊咁..唉;''放學...琪琪話唔使練**
唉..由今日開始都唔使練波了''唉........................
好煩呀''想點姐..之後去咗練聽日pth訪問人個d野
真係冇用...''冇練到..haah,,係度玩多d...5點幾走人啦**
|