今日..勁唔想起身呀,,,但又好眼瞓呀..=-=
返到去,,,等人到瓦時同梁梁,''就同咗佢地上locker''
今日勁書書拎呀,,,-_______________________-''
就快要死了,,,好彩雯雯上咗黎''幫我拎咗d,,,又幫tobey拎咗d姐;;
haha,,,,'唔係呀,,,會.............kaka''[[落到去,,又睇吓雅文學
冇早會今日...''曾婉芬俾我地做吓功課...''早讀個陣,,
話見到邊個溫雅文學就第二堂後半part先默書喎'''是但佢啦''
俾佢見到winnie溫...so要係第二堂先默了.....沒有所謂''
中文x2...講新一個課題...新詩''''唔太懂得吧....''
第一堂都係度講新詩,,,andthen佢又講話遲d個個都要作詩了''
要個個人都有個筆名,,,,''唔唔,,叩我地而家惗;;;惗完寫低...
抽出黎估個個人係who...''我最後個刻先惗到春眠'']]第二堂就係估啦''
haha...d人好搞笑呀,,馬十輝係激鬥小馬,,,haha..呀Q係洛基亞呀'']]
成成個個係風雨呀,,,''佢抽中我囉,,林重一早知,,,就舉手估我,,;;
知唔知點解係春眠呢...haha,,,因為...........................春眠不覺曉呀ma..''
哈哈''''之後又係度抽,,,佩佩係倪...gd呀.,.!!娜娜係卒女...好搞笑既呢...
柔柔個個都好好笑,,,but冇抽到佢呀,,,''!!勁想估埋去呀,,,but要默書']]
仲有3個字就默了...打鐘就對啦...錯咗個字,,...'''雙,,,寫咗相....;''
都白痴既,,兩個讀音都唔同.,..唉...''小息,,上locker wif 呀ying
拎it書啦,,,朝早唔記得拎呀,,''!!well''''朝早咪仲多書...**
哈'''落返去,,,eng''上309...默埋個unseen去啦,,;;
82%啦...''**算吧啦,,我呢d資質係咁,...睇reader quiz仲睇到我d資質,,''
差.....but升咗黎f.2''英文最高既一份野,,,'''哈哈...''83分,.
仲高過林重,,,haha,,tobey龍馬個d勁高分啦,,92and95分,,''
上IT..''''煩煩煩,,對作業,..andthen佢係度教書...''睇個d機啦''
放了,,,lunch..同tobey落去,,見到佢個表妹'''係上返去2樓期間,,
猛咁講佢表妹好可愛..好q.....佢講咗n次啦...''上到去,,仲係度講'']]
食完,,做樂理書..叫雯雯教我啦....''又幫我對答案啦,,,冇計,,,
我又唔識,,人地又係五級樂理人黎嫁ma..緊係要善用吓佢啦...''
socs...'''教書...''!!**緊住話dayf默書啦,,,;;andthen講time for student
分兩組,,,答問題,,,朱星星好好ya囉,,咁都記得,,,,''ok...我地個邊領先緊;;
haha,,,mucis''睇埋十大中文金曲,,有人緊住唱..笑死,,.''
好想睇埋佢喎..又唔使上樂理,,樂理好恐佈'']]]打鐘又未睇哂''
留埋下次,,數學,,戴sir又黎觀課.,..成堂勁好笑,,,柔柔講d野好好笑'
but戴sir成日叫佢唔好嘈囉,,,今日得一條數做...上堂做完啦,,**
放學,,上locker,,'''andthen落去換33,,,練波...差唔多6點走人..
|