今日,,,悶..;;;'']]都唔知有冇記名.想知自己問我..''''**
今日影班相,,早讀個時,,d呀sirmiss去咗影相,,係度狂玩,,''**
yaya,,,周sir又冇返,,,,;;柔柔係度瞓..;';misslo黎代課..
中文,,,又教我愛鄉居//'']]-**-因為呢課野..真係,,''
小息..唔記得做過d咩,,;;**-_________-''
第三堂落咗去影班相,,;'''影個時,,df.3又黎咗..俾佢地望住真係.,...
好唔自在呀,,**''d boys着校褸...-___________-''
上返去,,數學教書---*..''ok..proj.......'''
又係默劇...''ok''放煙花''**又遲咗次次又係咁,,,陪嘉欣落去拎飯飯
andthen同呀ying呀婷落食麵麵啦,,,''...''上返去,,hea咗陣...';'
打鐘...engx2..''-***寫英文揮春...''..me 寫great fortune good luck,,,
姐係,,,,,,,,,,,,,,,,................................大吉大利....heehee,,
嘉欣寫咗兩張..'''beauty forever,,,,青春長駐...and
big laugh.........**明啦,,呢個...''*-*哈哈;;;貼係班房度,,
好多呀,,''**睇吓呀,,,''**andthen又落咗去影相啦,,又係度hea,,
heehee...***-*-socs,,,上上吓,,missching又,,,,,,,
落咗去影相,,之後又上返黎..**ok..唔俾佢教書**
又係度hea啦,,哈哈''*-]]..放學,,,,練波,,,andthen..
做緊熱身去影相..........''**andthen熱身..個d野,,開波..''
搓波,,成日係度搓波咁滯.,...同過淑雯成成,,,琪琪姚姚kiki...''**
andthen睇佢地對打..**第一局輸25比16...但係之後個局
哈哈...我地win25比10..''**呵呵''*-*...;;好熱呀..................**
笑死我,,,,,--***
ps...陳雯可愛....''個樣似樹熊~把聲似男人''
一個人講既,,''**
|