今日着多咗幾件33啦...唔唔...**返到去冇人..自己上locker啦..
好悶呀...**早會落去hall到啦..'2p win咗...-__________-''
上返去...睇咗陣書啦...''is,,,又話咩教哂d書..點知都係冇啦
教書書啦,,,;;中文..黎毛坐我旁邊啦..佢冇啦啦問我..like邊倨..
我話,,吓...,而家冇like人呀..**,,之後就屈我like jason囉,,,
佢仲要同jason講..勁大聲囉..成班.//..................**
搞到其他以為我like佢...**-______________________-''
中文默詞解啦.....之後佢話要全班罰抄囉...話我地嘈...**
小息.冇咩時間啦..**數學啦,,,溫書..**
2.3.4.課啦...''-**proj啦**上咗去303ab啦..
玩解手啦,,,**又要默劇個d啦...**用咗我地d lunch time..**
小息..又heahea吓啦..,,''英文x2,,**...佢check功課...又有chococ食啦
同ying嘉欣and金魚 sba啦....又咁樣過咗兩堂,,,yaya..**
社會..終於教哂書..勁q想醒呀,,**,,放學,,去咗錄影啦wif楊儀..
我窒咗兩次呀,,-___________________-;;唉,,,差唔多5點就返返班房啦..
佈置啦,..搭11走先啦我...幾好整得...聽日再整啦,,,
|