hehe.....我今日去左教會呀^^今日係愛樂園開幕0既一周年!!本來都好開心架.....但係---------今日
玩之前就食飯啦,食飯之前,鄧曉妍同菠蘿包黎左喎!!都好開心啦見到鄧曉妍黎,之後佢過黎"督"我同我玩喎,
咁我未整返佢同佢玩lo~點知佢走去同菠蘿包講喎!!佢就話要打返我喎~咁我咪好驚咁走去兩蚊後面lo,
但係佢竟然打我塊臉喎!佢都傻架!!人地同緊鄧曉妍玩架嗎~佢又插過黎喎!!仲惡人先告狀話我打於佢呀!!
我打返佢一下姐嗎,有冇咁易於呀!!好明顯係自己之前整到架啦......係到講大話!!之後我就連一眼都冇望過佢啦~~
再之後0既活動都好開心^^又食左好多野呀><hahaha........
|