起身 搞左陣電話 悶
搵周曉晴 呀 msn冇你好唔慣
仲有fb的poke poke制不見了.......
嘩正 比我搵到top 100的英文歌網
black eyed peas 正 佢lag lag歌好聽
又比我搵到一首
till the world ends
就覺得自己勁勁地 又勁唔哂
呀搵完 都係時候做功課
英文網上:( 做到暈
又諗起通識 未做2 3行剪報 就好煩:'(
煩到想喊
做左6篇英文.........也不錯?!
而家 打完 再做英文
聽日 閱讀報告 我黎了
通識第2題 做埋佢
讀英文:S
|