今日我比人留堂呀┬2┬個死人鄧sir,講野又慢又悶,但係又唔知喎,簡直浪費我時間,無聊,e+ d老師係唔係食飽飯無野做呀!!係既你做咩老師我,學校請你反黎唔係叫你坐咖!!走把啦正方怪┬^┬比你留到6點都唔夠,仲有多獲??are u k??有事唔好番學啦啦隊!你知唔知我地幾唔妥你呀!!如果你唔係老師!!我一早搵人打你啦!!!洗比面你?
今日我好似又名佢有少少..唔..鬧交..都唔算既!!唔..可能係我唔咁,唔知點解,佢咁like叫我"豬咪"我要澄清一下...我唔係呀~>o<~你地班死肥豬,你地好好呀,大我少少係咁講我...你好好呀(吐)
聽日可能去佢屋企,唔肯定..後日去旺角..也是不肯定..

|