昨晚訓到3點幾..
都怪自己懶.
放左部手提電腦系腳尾.
唔小心. 大意地. 不幸地. 冇心地. 冇意地. 出奇地. 唔知咩地.
踢左佢落地下-.-\
佢有叫唔好. -.-
冇心機睇. 照訓. 一起身.
機身花左... 白色GE線成條-.-
冇心機理佢.
一路如正常.
返到屋企., 將個銅風 轉左做粉紅雙水冷風-.-
果然. 吹出黎D風好涼-.-
但系.部手提電腦舊電本身8個鍾.
變左3個鍾.
自己計計-.-
終於落手搞返好部電腦佢.
將個火牛升到一分鍾256轉.
加多左1個火牛.
2GB RM.
2GB NVIDIA HD 顯示卡.(平到恐怖..... 200蚊. 平時買要成千0,0
LG LED26吋MON.
最後. 呢D野放左係師父到.
今個月gz 一人派左2千1百幾.
下邊會員就放左一人3 幾.
聽日先打故仔.
因為我一路食野一路打qz
成部野都系油-.,-
|