熊仔一事冇東窗事發 ,我幾安樂.
只系擔心.之後會有人知姐.
FM.=for me.
好辛苦丫. 呢幾日去做自己野ge時間都冇.
宜家仲做緊好多功課.
望住d好似坐山ge功課. 有d無奈
師父多謝新鞋..............
自己都冇時間去買./.\
仲要比d傻佬拉去聽耶穌
耶穌都改變唔到好多野.
其實今日係屋企呆左一日.
開始諗好多野.........
又睇下d新書. <但願我兩緣未了>
之後禁就一日/
宅男嗎.?
\./
果日見到ruby 個ip.
用邊部電腦ck 就睇返自己個ip.
明顯. 香港高手太多.
5月中買新單車.
會留係丫明or 文兄到. 遲d先決定
手提電腦會留返比佢地.
佢地自己分.
拎走LG
我學左GE野.係6月中.會去解釋比佢聽點去HEAD
因為男教女女教男ge原則.
丫明教ge係yee
我呢.??????? 冇人學
|